Living Is Easy With Eyes Closed

Ja skulle ljuga om jag skrev att jag inte har ätit mer än vad jag från början hade tänkt. Vikten visar några hekton uppåt. Men vet ni vad, jag tänker inte få panik över det! Varför? För att vägen mot ett mål är aldrig rakt, och ska jag verkligen ta några hekton hit eller dit som världens undergång. Nej! Jag tänker inte ge ångesten den tillfredsställningen. Imorgon börjar en ny vecka, och på fredag kommer de hektona plus ett kg vara borta. Det är bara att jobba hårdare.

På fredag ska min morgonvikt vara 51kg. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Storlekmedium

SV: de var definitivt lite klantiga i sitt beteende/kommentarerna men nu i efterhand kan jag tänka att "om de inte tyckte om det, så tyckte de inte om det", allt faller inte alla i smaken, men jag blev mest ledsen över att jag misslyckades med att göra något fint för dom. Jag ville verkligen att de skulle tycka om det och så gjorde jag något de inte tyckte var gott.. Känns som en besvikelse.



Jag tycker det är jättegott med kryddnejlika i morotskaka, det blir lite julkänsla över kakan, men det smakar ju lite pepparkaka måste jag varna :) det blir inte som en traditionell morotskaka :P jag tyckte det var en bra idé men man blir alltid lite osäker när det inte finns med i receptet, att man experimenterar lite.. Det är alltid en risk haha.

2011-10-23 @ 20:25:00
URL: http://storlekmedium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0