Nothing As It Seems

Senaste dagarna har varit k a t a s t r o f. Jag vill helst bara radera dem. Önskar jag kunde gjort bättre ifrån mig, men gjort är gjort. Bara att ta nya tag och inse att jag bara har mig själv att skylla. Hetsar jag så får jag även ta konsekvenserna. Om jag nu är så dum att jag låter mig själv tappa kontrollen, så förtjänar jag att vara fet. Så imorgon blir det utrensning. Ingen föda på hela dagen.

Har börjat inse att det faktum att jag fastar större delen av veckorna, kan vara orsaken till att jag hetsar. Eller jag VET att det är orsaken. Plus att jag är svag.

Förrut brukade jag äta ca fem cm gurka uppdelat på 4 mål, funkade bra. Men när man nått punkten då tillochmed gurka ger en ångest, ja, då är den enda utvägen att fasta. Dumt, kanske. Ska dock tvinga mig att få i mig åtminstone 200kcal om dagen, allt för att skippa hetsen vid slutet av veckan. Har faktiskt köpt välling idag. 160kcal per portion. Jag tänker dock halvera det, så då är vi uppe i 80kcal till frukost, sen kanske nån frukt vid 15tiden. Jag får se hur det går på måndag. (Skulle ju fasta imorgon, som sagt).

Förresten, har ni tips på något grönt te i påse? Jag föredrar löste från teaffären på Hornsgatan vanligtvis, men lyckas aldrig få tid att ta mig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0