Stay With Me

Det går bra för mig. Har lyckats låta bli att hetsa än så länge, dock är det ju lördag idag. Men jag tror det kan hålla i sig ändå.

Kom nyss hem från en tre timmars lång promenad. Min ända lediga dag i veckan och jag går upp fem. Lyckat! Visserligen är det som sovmorgon då jag annars går upp tre, så det får bli min ursäkt. 

En grej som jag glömt att berätta, eller glömt och glömt, inte velat snarare, känns mindre verkligt då. Hursom, som ni vet så har jag inte vägt mig på ca 6 månader, då jag vägde 50kg. Något jag fortfarande trodde att jag gjorde. Köper ny våg och ser siffran 55,5!! Ajdå, det var den självinsikten. Är det okej att skylla på personliga problem, och milljoner andra tankar i huvudet som bara går runt runt 24/7? Jaja. Stod still på den siffran ett tag, hetsade upp mig ett kilo. Ner ett kilo, upp ett osv osv. Men den här veckan har jag verkligen hittat tillbaka. Vikten idag var 53,6kg. Så helt okej. Jag är åtminstone på rätt väg, och motivationen känns på topp. Har inte haft några hetscravings på hela veckan, också bra.

Bli inte arga på mig nu för att jag har så dålig koll på min vikt, snälla. Jag SKA bli bättre på att hålla er uppdaterade om den, det är bra motivation för mig också. Jag vill inte svika er, och jag vill inte svika Ana.


Kommentarer
Postat av: Hailie

Sv: Har helt glömt bort om jag svarade på din fråga (hatar när jag inte svarar på kommentarer direkt för då glömmer jag sen om jag gjort det eller inte xD), men om inte så är jag 161 cm lång, som högst har jag vägt 67 kg. Jag vet inte min egentliga målvikt, eftersom jag just nu velar fram och tillbaka huruvida jag ska försöka ta mig ur allt det här och försöka leva normalt. Men min drömvikt har nog alltid varit 53 kg. Vet inte varför just trean, men det känns bra haha!

2011-10-23 @ 18:27:43
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: Hailie

Sv: Jag förstår hur du menar, jag vill bli frisk men samtidigt inte för jag vill bli smal och ja.. du vet. Och visst kan det räknas som hets även om man inte käkar flera tusen kalorier, det är liksom känslan som gör det tycker jag.



Men jag har mycket att tänka på, ska i alla fall börja med att prata med någon utomstående tror jag.. Tack för ditt stöd <3

2011-10-23 @ 19:51:18
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0