Love Is All

Ha. Ringde min fd chef idag. Frågade om mina pengar.. Han förstog inte vad jag menade (?). Så jag påminde honom snällt om att jag bara fick 10000 i december. Tydligen var det allt!! För det gick så dåligt den månaden? Ja, visst gjorde det det, men sen när har jag provisionslön?? Kan inte göra så mycket å skiten heller eftersom det var under bordet. Och innan nån moralkärring börjar predika om hur dåligt det är att jobba svart, så kan jag ärligt säga att det är skitsamma. Jag vet. 
 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Eller jo, mina röda och svullna ögon vittnar om det. Är så less på mig själv. Vad är det med mig som gör att folk tror att de kan köra över mig? Jag vill gärna tro att det är branchen som det är fel på. Men ärligt, hur mycket otur kan någon ha? Kolla bara;

Chef 1. 5000:- (svart)
Chef 2. Sänkte min lön, orkar inte räkna ut (svart)
Chef 3. Runt 50 000:- Hade två olika fackförbund, har fortf inte fått pengarna (vitt!!!!!!)
Chef 4. 25 000:- (vitt)
Chef 5. Runt 20/25 000:- (svart)

Ni som läser måste verkligen tro att jag är efterbliven eller något. Jag fattar själv inte. Visst, jag vet att jag är snäll, men det är inte så att jag bara "hej, jag kan jobba gratis". Men jag har inte heller så mycket att säga till om.  Men om nån av er känner någon som har en kusin som är stor och krallig och ja, ni fattar. SKRIV!

Jag vet att det inte blev ett äsinlägg, så jag kör en kort update:

Jag är fet.

Kommentarer
Postat av: ache

din blogg så skriv vad du vill! så jävla trist att se att detta hänt dig. kram vännen!



sv; jag körde dem tillsammans med koffeintabs. för oftast det med preparat då jag brukar krascha ganska fort både med effe och dmaa, enda jag inte kraschar direkt på är koks och affe (;



känns okej, men kommer nog inte kännas helt okej förrens på onsdag när jag varit där och vet lite mer om när och så jag kommer börja där.

2012-03-19 @ 07:47:37
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/
Postat av: ache

sv; jag håller på att flippa, haha. mår piss..

2012-03-21 @ 11:06:38
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/
Postat av: Olle

Sv: Också en jävligt bra poäng! Det borde jag ha tänkt på också att skriva för jag tycker likadant. Det är ju viktigast att man trivs i sig själv. Om man hela tiden ska bry sig om vad andra tycker om en lär man ju behöva ändra på sig som en kemeliont.

2012-04-03 @ 11:39:30
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0