Where Do My Bluebird Fly

Jag vill inte berätta min vikt just nu, sist jag vägde så här mycket var när jag tävlingssimmande..

Okej, jag känner min kropp, och vet att mycket är vätska, men ändå. Kickstartar med en VLCD-kur denna vecka, kanske längre, så vätskan bör försvinna iaf. Skissar på en matplan för denna månad. Och jag hoppas, och tror att jag är tillbaka på vikten jag var på innan all skit hände. (Ursäkter, ursäkter).

Idag har jag iaf fastat, promenerat i drygt 2 timmar och förhoppningsvis blir det nån timmen på crosstrainern.

Sry för ett tradigt och väldigt osammanhängande inlägg, min sambo sitter inte långt ifrån, och han kan bli väldigt nyfiken av sig..

Kommentarer
Postat av: ache

har tänkt fråga vad du tyckte om grejerna? visste inte hur jag skulle fråga så att din sambo inte fatta

2012-03-12 @ 19:08:24
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0